Uued tooted

Kategooriad

Viimased blogipostitused

• Linda seikleb Portugalis. Lissabon

Meie reisi järgmine ja viimane etap oli nädal aega Lissabonis. Siit postitusest võid lugeda mida tegime ja mida nägime ja ka natukene mida sõime :D
  • Armas Melani - meie pildimängu võitja

Suur aitäh Melanile ja tema emmele, et nad on meiega. Väike Melani oli üks eelmisel aastal toimunud #lovelulukids pildimängu võitjatest. Tema...
  • Klaara seikleb Pulas: tere varakevad!

Kevad, kas see oled sina? Päikesepaiseline ilm, linnulaul, tärkavad lilled ja pungad puudel, põõsastel teevad igal juhul meele rõõmsaks. Me oleme...
  • Linda seikleb Portugalis. Cascais, Cabo da Roca ja Sintra.

Siin postituses kirjutan, mida tegime ja nägime Cascais. Samuti jõudsime päevasel tripil käia Cabo Da Rocal ja Sintras. Ka sellest saab siit...
  • Ema-tütre imearmsad kleidid

Kaua tehtud kaunikene :). Nüüd on ka meie emmedele mõeldud kleit teile kõigile uudistamiseks ja tellimiseks valmis. Seda kleiti tegime küll kaua,...

hiljutised kommentaarid

Kommenaarid puuduvad

Linda seikleb Gran Canarial

Seekord seadis Linda sammud kuumale Gran Canariale, et külastada tädi Pihlit ja samas vaadata, mis seal saarel põnevat toimub.

Gran Canaria oli sihtkoht, mis sai seekord valitud, kuna minu enda lapsepõlve parim sõbranna elab seal juba peaaegu 10 aastat ja külla pole ma ikka veel jõudnud. Selline viga tuli lõpuks parandada ja sõita külla, boonuseks ju veel hea kliima. Seekord jätsime issi koju ja võtsime kaasa vanaema lapsehoidjaks, et oleks ikka teine paar käsi, kuhu laps vahepeal anda kui vaja peaks minema. Gran Canaria on seni ka olnud meie kõige kaugem sihtpunkt koos Lindaga. Tean, et teised vaprad reisisellid on sellises vanuses lastega juba terve maailma läbi rännanud, aga meile tundus 6 tunnine lend alguses ikka väikese väljakutsena. Tagantjärgi võin öelda, et kergelt väsitav, aga ei midagi hullu, isegi Mashat video kujul ei pidanud eriti appi võtma. Linda kui üks vinske mitte-magaja pidas vastu öösel kella üheni (päeval kordagi magamata), kuid viimase tunnikese lennukis siiski magas.

Pihli juurde jõudes ootas meid ees kaks kutsut ja kaks kiisut. Linda jaoks oli see ikka midagi väga vahvat. Eriti lahe oli Linda jaoks see, et pisemat "auat" sai ta ka ise jalutada. Kutsu Hugo sellest küll midagi head ei arvanud, aga Linda jaoks oli see kindlasti üks reisi tipphetki :D

Linda Hugoga

Lindal on seljas Magusa Elu tuunika, mille leiad SIIT. Jalas püksid KULLA ja peas mõnus suvemüts KULLA.

Peale koerte ja kasside meeldis Lindale väga Gran Canaria ilm. Tädi Pihli aias võis ringi joosta lausa paljalt ja kellele see ei meeldiks. Samuti oli mõnus basseini ääres ja rannas liiva ja veega mängida. Ujuda Linda kahjuks ei julgenud, esimesel päeval basseinis läbi tehtud sekundine sukeldus viis julguse terveks reisiks. Õnneks oli basseini ääres niisamagi tore vett ühest ämbrist teise kühveldada. Rannas oli veel liiv ka, mis tegi mängu eriti põnevaks. Samuti olid ranna promenaadil palju suurte õitega erivärvilisi põõsaid, mis meie botaanikule olid väga ahvatlevad. Lille fänn käis ja uuris ning teatas pidevat, et "WOW, ilus!"

Linda lillega

Peas on Lindal suvemüts LAURA.

"Koduks" sellel saarel oli meil linn nimega Paya del Ingles, mida võib pidada kuurortlinnaks. Külastasime ka Las Palmast, mis on saare pealinn. Las Palmas asutati juba aastal 1478 ja arhidektuuriliselt kindlasti saare üks põnevamaid kohti. Columbus veetis ka mõnda aega Las Palmases oma esimesel reisil Ameerikasse seilates ja samuti sealt tagasi tulles. Las Palmases on võimalik külastada tema majamuuseumi.

Linda ukse ees

Lindal oli linnas kaks lemmiktegevust. Esimeseks neist oli igas võimalikus kohas istumine. Hakkab vist tunda andma, et last on palju pildistatud, istub kohe kuhugile trepi, pingi või mõne muu vähegi võimaliku koha peale maha ja teeb sellise näo et tee nüüd pilti. Tuli isegi ette, et keset tänavat sai maha istutud.

Teiseks lemmiktegevuseks oli mänguplatsil mängimine. Leidsime ühe toreda mänguväljaku, kus oli palju atraktsioone ja isegi üks suur laev mängimiseks ja ronimiseks.

Las Palmases oli Lindal seljas tema suur lemmik HIIREKESTE SÄRGIKE.

Linda mängib

Loomade ja lillede teema jätkuks otsustasime külastada Palmitos Parki. See on selline natuke loomaaia ja botaanikaaia segu. Loomi seal väga palju tegelikult polnudki, aga need, kes olid, osutusid Lindale väga põnevateks. Samuti sai enamuse juurde minna aedikusse ja nendega lähemalt tutvuda. Esimesel pildil poseerib Linda valge paabulinnuga. Suurema osa moodustasidki vaadatavatest just linnud. Siiski oli Palmitos Parkis ka delfinaarium ja muidugi pidime me delfiinide showd vaatama minema. Linda on sellest lihtsalt lummatud. Peale selle käisime vaatamas veel papagoide showd, mida meie kaheaastane pidas väga naljakaks ja itsitas terve show jooksul.

düünid

Meie kodu, Playa del Inglesi, lähedale jäid veel Maspalomase düünid. Seal saime käia vaid õhtul, kuna päeval oli liiva temperatuur liiga kõrge. Plätudega muidugi võiks külastada seda ka päeval, kuid kaheaastase lapsega pole see siiski mõistlik. Seal võis tekkida isegi veidi kõrbes viibimise tunne, liiva oli tõesti palju. Neid düüne kasutatakse tihti filmivõtetel, et jäljendada Aafrikat.

Lindal on pildil seljas BULDOGI pusa ja peas VÄRVILISE ELU suvemüts.

Minule endale jäi Gran Canariast veel meelde söök. Nagu ma ka enne maininud olen, siis Hispaania köök ei ole just mu lemmikuid. Siiski Gran Canarial tundusid samad söögid, mis Hispaanias maismaal olen proovinud kuidagi hoopis teistsugused ja palju maitsvamad. Näiteks chorizo - see vorst pole mulle kunagi maitsenud. Gran Canarial oli kuidagi hoopis teistsugune chorizo ja mulle see väga maitses. Sarnane asi oli torillaga, enne pole see "kartuli omlett" mulle samuti häid maitseelamusi tekitanud, Gran Canarial, aga muutus ta juba täiesti söödavaks :D. Kõige rohkem jäi mulle meelde Mojo Verde. See on Kanaari oma roheline salsa, mis on siis segu küüslaugust, rohelisest paprikast, köömenist ja koriandrist. Seda armastavad nad süüa paljude asjadega - kartulitega, praetud juustuga jne. Tore on nüüd juba Eestis ka teha vahelduseks natuke teistsugust rohelist salsat :)

Tagasi tulime Gran Canarialt Itaalia ja Bergamo kaudu. Seal sai isegi ühe öökese veeta ja päevakese linnapeal kolada. Kuigi Bergamos on ikka üht-teist saadud käidud, siis päris vanalinna enne polegi jõudnud. See oli väga kena, nagu enamus Itaalia vanalinnu ikka. Kohvikust sai võetud pizza ja gelato, mis sa Itaaliast ikka muud ootad :D. Linda sai isegi endale Masha ja Karu pildiga küpsised, mis muidugi oli eriline hitt.

Linda Bergamos

Bergamo tänavatel demonstreeris Linda ELLI kleiti ja ELLI mütsi.

Kõige toredam minu jaoks meie reisil oli siiski see, et sain palju aega veeta koos sõbranna Pihliga, mida ju muidu nii tihti ei saa. Mõnus oli meie pööraseid lapsepõlve seikluseid meenutada ja näha, kuidas tema elu hästi läheb. Aitäh Pihli, et meid külla kutsusid!