Uued tooted

Särk Tsirkus

Lõbusa loomamustriga helesinine mugav puuvillane särk.

18,90 €
    Lühikesed püksid Tsirkus

Lõbusa loomamustriga helesinised taskutega mugavad puuvillased lühkarid.

17,90 €
    Haarempüksid Tsirkus

Lõbusa loomamustriga helesinised taskutega mugavad puuvillased...

19,90 €
    Suvemüts Panda

Roosat värvi, panda piltide ja väikeste kõrvakestega armas suvemüts.

12,90 €

Kategooriad

Viimased blogipostitused

• Uued coolid saurustega dressid

Türannosaurus, Diplodookus, Tritseeratops ja Stegosaurus on mitmete laste lemmikud. Nüüd on nad ka uutel Lulukidsi dressidel :)
  • Puhkus paradiisis!. Osa 1.

• Kõik elusuuruses LEGO kujukesi vaatama!

Tallinnas Rocca Al Mare kaubanduskeskuses toimub väga kihvt festival, kus saab elusuuruses LEGO kujukesi vaadata. Klaarale tõesti meeldis mööda...
  • Uued Safari tuduriided

Meie esimesed kaheosalised soonikuga tuduriided on kohal!  Armasate loomadega muster, mugav soonik, reguleeritav vöökoht ja pehme öko-tex...
  • Veelgi armsam on raske olla

Uus Panda Fiore kleidike on tõesti ühtaegu nii nunnu kui ka stiilne! Miks? Vaata ise, kui lapsele paned kapuutsi pähe, mis siis vastu vaatab :).

hiljutised kommentaarid

Kommenaarid puuduvad

Puhkus paradiisis!. Osa 1.

Puhkus Tais on tõesti nagu rännak paradiisi - mõnus soe ilm, lopsakas loodus, rõõmsameelsed inimesed, mahlased ja magusat puuviljad, lopsakad mereannid ja üleüldse hea toit jne.

Jah, meie pere naised on õnnelikud, et issi meid kaugele puhkama viis, nagu Klaara tähtsalt peale puhkust teatas. Eks ta nii oligi :).

Perepuhkus Taimaal

Uue seikluse eel on viimane aeg tuua teieni head ja soojad tunded meie pere selle aasta esimesest puhkusest.

Uus aasta on alanud meie peres väga põnevalt, on olnud õnn puhata soojas ja näha seda kaunist ja laia maailma. Eks tähelepanelikumad jälgijad kindlasti on märganud, et Klaara on erinevaid riike ja linnu uudistamas käinud.

Phuketi saarele puhkama

Jaanuarikuu esimesel päeval lendasime kolmekesi Taisse, Phuketisse puhkama. Lend oli pikka ja väsitav. Õnneks oli see Klaarala jaoks teine nii pikk reis, esimene oli meil 1,5 aastat tagasi Jaapanisse. Lapsega reisimine ei ole üldse hull, minule väga meeldib. Pead lapse vaid tegevuses hoidma ja hoolitsema, et kõht oleks täis ja ta üle ei väsiks, siis läheb kõik ludinal. Jah, ei ole muidugi nii, et vaatad lennukis head romantilist filmi ja naudid lendu. Seda saad ka teha, aga peab esmalt jälgima, et väikelapsel oleks tegevust.

Klaara teel puhkama

Enne seda reisi ostsin Klaarale selle ratastega kohvri, mis siin pildi peal on. Kuna suured lennuväljad on väsitavad ja jalutada tuleb palju, siis see kohver oli tõeline abimees. Tähelepanu sai muidugi ka palju. Klaaral on seljas meie mugav Panda Fiore kleit ja Roosa Lulu retuusid. Lennureisiks selga hingavad, mugavad riided :).

Muide, see puhkus oli veidi teistsugune, kui meil siiani on olnud. Ehk, ma kuidagi ei jõudnud pühade ajal midagi planeerida ja ette uurida. Me lendasime Phuketisse ja olemas oli vaid esimeseks kolmeks ööks öömaja. Võtsime endale kohaliku sim-kaardi interneti tarbeks, laadisime alla kaks appi Grabi taksode tellimiseks ja Airbnb majutuskohtade otsimiseks ja voila - puhkus võis alata.

Ahvid omas keskkonnas ehk Monkey Hill

Ahvid vol1

Tai kohta käib igasuguseid jutte, kuidas seal loomi halvasti koheldakse ja nende elutingimused ei ole just head. Meie korraldasime oma puhkuse google abil ehk vaatasime, mis punktid mingid kohad olid saanud ja mida külastajad kommenteerinud olid. Kui ikka punkte oli vähe ja kommentaarid kehvad, siis neid kohti ei külastanud. Tagantjärgi võin öelda, et kõik pidas paika ja jäime valitud sihtpunktidega väga rahule.

Monkey Hill ehk ahvimägi, kus ahvid keset linna ühe mäe otsas elavad. Kui Taisse reisida, siis ahvid justkui on ühed need loomad, keda sooviks näha. Seal on nad turistidega harjunud, julged, kui ei kisa ja käitud ise rahulikult, siis pole midagi karta ka.

Ahvid 2

Klaara veidi pelgas ahve, sest kui neid pikemalt vaatama jäid, siis otsisid nad kontakti ja tulid seelikusabast sikutama. Issi käekõrval oli julgem käia ning kui ülesmäge minnes jalad ära väsisid, siis palus end sülle ja vaatas ahve veidi kõrgemalt kindlas kohas. Eks ahvidel oli kindel plaan midagi meilt pihta ka panna. Meie kikekoti said nad ikka lõpuks lõhki tõmmatud :D. Samas, läks meil ikka väga hästi, kuna nägime, kuidas üks Vene naisturist jäi oma kiivrist ilma, teine jäi suitsupakist ja veepudelist ilma jne.

Ahvidele ei tohtinud käe pealt süüa anda. Meie muidugi issi eeskujul neile pähkleid peopesalt muidugi andsime. Klaara küll viskas pähkleid neile veidi eemale, et ahvid talle liiga lähedale ei tuleks.

Klaaral oli Monkey Hilli retkel seljas armas Sirly kleit. Kleit on suurus 98, kuigi Klaara kannab juba 104 suurust ja on 103 cm pikk.

Päev elevantidega ehk Phuket Elephant Sanctuary

Elevandid 1

See elevantide varjupaik sai google hinnangul 4,8 punkti 5-st ja on tõesti uus, väga korralik ja tore paik päästetud elevantidele vanaduspõlve nautimiseks.

Elevandid 2

Klaara lubas enne elevante vaatama minemist neid sööta ja paitada - tegelikkuses tekitasid need suured loomad kergeid judinaid ning piiga otsustas kõike kerge distantsiga vaadata.

Elevandid 3

Õhtupoolik delfinaariumis

Soovisime teha koos perega koos selle targa imetajaga pilti, aga kuna delfiin ennast liigutas viimasel hetkel, siis Klaara arvas, et tema küll selle "kalaga" koos pilti ei taha. Oligi minu kord särada :D.

delfoon

Tõesti vahva show oli. Taaskord googlest selle koha kohta olid enamasti väga head kommentaarid ja võtsime ette tee delfiinishowle. Muidugi ostsime endale esiritta piletid - poleks arvanud, et see show nii märg on. Polnud ju esimene kord sellist asja vaadata, kuid Phuketis pritsiti inimesi kohe mõnuga. Klaara oli sellest kergelt häiritud, aga show ise meeldis talle väga.

Tiigrid - Tiger Kingdon Phuket

Jah, tiigrite teema Tais on tuline - kas nad on uimastatud ja piinatud seal või ei. Meie usaldasime taaskord TripAdvisori kommentaare ja hinnanguid ning ei pettunud. Koht oli puhas, loomad mängisid ja hullasid vees jne. Meie käisime vaatamas tiigrikutsikaid (mitte vastsündinuid). Nemad olid melust vb väsinud, kuid samas nii kui nende hoidja seal neid meelitas hakkasid kohe mängima.

Tiiger

Klaara oli tubli ja julge ning tiigrit paitas ta väga vapralt. Eks ta siiani ole kohalike magnet igal pool on heledate pikkade juuste ja hallikas-siniste silmade pärast.
Mina soovitan küll võtta hetk ja minna neid tiigreid seal vaatama. Elasid nad seal küll hästi, kõik oli puhas, tiigreid vaatama minnes tuli käed seebi ja veega puhtaks pesta ja sussid jalga panna jne.

Loomi me rohkem vaatama ei läinud, küll aga nautisime linnamelu, puhkasime randades, käisime saartel. Sellest kõigest kirjutan varsti oma järjeloos.