Uued tooted

Kategooriad

Viimased blogipostitused

• Linda seikleb Portugalis. Jõudmine Cascaisi.

• Linda seikleb Portugalis. Loomaaed.

Loomaaed on koht, mida reisil olles üritame alati külastada. Lissabonis olime veidi kahtlevad, kas sinna minna, kuna paistis, et sealset loomaaeda...
  • Need nunnud uued dressid!

Midagi eriti lahedat on meil just ahjust välja tulnud. Vähemalt minu jaoks :D. Juba pikka aega on meil olnud mõttes teha ka eest lukuga...
  • Horvaatia: lasime oma sisemised lapsed valla

Õnnelik laps, õnnelik pere! Igal juhul kui väike inimene on rahul ja õnnelik, siis on ka emmel-issil tuju hea. Meie seekordne väljasõit Horvaatias...
  • Nunnud jänkud on liikvel :)

Midagi uut ja eriti nunnut on nüüd saadaval pisikestele roosa-fännidele. Armas pastelsetes toonides Jänku Jasmiini kollektsioon. Sarjast leiad...

hiljutised kommentaarid

Kommenaarid puuduvad

Linda seikleb Portugalis. Jõudmine Cascaisi.

Olen juba ammu tahtnud Portugali minna, kuid millegipärast reisile minnes on lõpuks väljavalituks otsustunud siiski mõni teine koht. Samuti polnud plaanis see aasta enam üldse kuhulegi reisile minna. Kuid kuskilt hiilis ligi kerge sügismasendus ja koos sellega ka mõte, et äkki käime ikka ruttu veel kuskil ära. Kuna ei olnud enam teab kui kaua aega vaagida kuhu minna, siis jäime esimese valiku juurde. Lähme siis lõpuks Portugali. Saame kõik kolmekesi seda maad esimest korda avastada.

Kolmekesi Portugali avastamas

Üks põhjus, miks Portugali piletid võibolla enne ka on jäänud ostmata, on lennuajad -  ei ole tundunud just eriti ahvatlevad. Seekord valisime kõige mõistlikuma aja, kuid sinna lennule jõudmiseks pidime ikka Linda nii umbes 4:30 ööunest üles võtma. Linda on muidu selline paras unimüts hommikuti ja magab hea meelega 10ni, kui lastakse. Selline varajane ülesvõtmine kulges palju valutumalt, kui arvasin. Laps sai sülle, tuduriietele jope peale tõmmatud, papud jalga ja sai autoistmes siis rahulikult üles ärgata. Nuttu ei tulnudki, tundus, et pigem oli elevil ja põnevil, et niimoodi ööpimeduses kuhulegi autoga sõidame.

Linda lennujaamas

Lindal on seljas Roosa Safari tuduriided, mille leiad SIIT. Peal on Lindal Sinine Säde jakk, mille leiad SIIT.

Lennujaamas jätkus kõik libedalt. Laps sai hommikusöögiks vahvlit, mis tegi tuju eriti heaks ja Lindast vahva reisiselli. Lend Lissaboni läks läbi Amsterdami, kus ooteaeg oli pea 5 tundi. Alguses tundus see väga pikk aeg ja mõtlesime, mis me küll selle ajaga peale hakkame. Linna ei viitsinud ka kiirustada, kuna ega seal ka väga kaua poleks saanud olla ja lapsega võtab ju kõik rohkem aega. Lõpuks läks aeg päris kiirelt ja lõbusalt. Eriti kuna sai süüa jälle magusat, mida muidu ikka ühes päevas nii palju ei saa.

Linda Amsterdamis

Lindal on siin seljas Sinine Säde jakk, mille leiad SIIT.

Varsti olimegi juba taas teise lennu peal, kus mu varakult ärganud laps enne õhkutõusmist juba magama jäi. See oli meile suur üllatus, kuna kodus pole Linda lõunaund juba väga ammu teinud. Aga eks see ärkamine oli tõesti varajane. See uni kestis terve lennu, mis oli eriti mugav, kuna siis saime ka meie puhata ja ei pidanud koguaeg uusi tegevusi välja mõtlema.

Puhkus Cascais

Otsustasime Lennujaamast kohe Cascaisi suunduda. Cascais on väike linnake rannikul. Pärast internetist järgi vaadates ta nii väike ei tundunudki. 2011 aasta andmetel elas seal 200 000+ elanikku. Noh, maailma mastaabis on muidugi tegemist väikese linnakesega, aga Eesti väikestest linnakestest ikka suurem. Kuna tegemist on ka ühe populaarse turistipiirkonnaga, siis kujutan ette, et suvel võib sagimist ja inimesi ikka tunduvalt rohkem olla. Praegu oli linnake küllaltki vaikne ja turiste päris jalaga segada ei olnud. Samuti tundus, et see 200 000 inimest on rohkem hajutatud eeslinnadesse.

Linda rannas

Lindal on seljas Panda jope, mille leiad SIIT.

Cascais ei ole lennujaamast ega Lissabonist üldse kaugel. Taksoga tuli sõita vist umbes 35-40 minutit, et kohale jõuda. Viskasime asjad apartmenti ja seadsime sammud ranna poole. Mitte, et rannailm oleks olnud, aga tunduvalt soojem ikka, kui meil Eestis oli ja kõik põnev toimub ju tihti ranna vahetus läheduses. Rannas oli Linda kohe liiva peal ja hakkas ehitama kindluseid ja serveerima liivakooke. Meie muidugi kibelesime hoopis restorani, oleks mõnus ju pika reisipäeva lõpuks maha istuda ja süüa näiteks frititud kaheksajalgu ja juua vinho verdet. Lindat aga üldse ei saanud rannast ära, lõpuks ikka rääkisime talle augu pähe ja andsime lubaduse kõik järgnevad päevad rannas aega veeta. Mida nüüd järgi mõeldes me ei täitnud - häbi, häbi meile. Õnneks oli igaks päevaks piisavalt tegevusi ja Lindal endal ei tulnud ka liiva peal mängime enam kordagi meelde.

Vanaisa Lulu

Selgus, et apartment, kus viibisime kuulus Lulu Portugali vanaisale. Selline mehike seisis nurgas. Linda kaks korda öösel tõusis istukile ja küsis mis mees see seisab seal nurgas. Korra käisid judinad küll läbi, et kes see seal siis seisab. Muidugi selgus, et see lihtsalt Lulu vanaisa. Apartment asus meil kesklinnas, kuid õnneks väga vaiksel tänaval ja seetõttu magada sai seal hästi. Meil on alati kuidagi juhtunud nii, et kui ööbime kesklinnas, siis öösiti käib  just selle meie maja ees mingi möll või on mõni muu segav faktor, nagu näiteks pidev prügikoristusauto möödasõit, mis öösiti magada ei lase. Siin oli aga hea ja vaikne magada (kui nurgas seisvad mehed välja arvata :D). Samuti oli korter ise ja maja küllaltki kodused ja hubased. Koridori seinad oli kenadest keraamilistest plaatidest, nagu Portugalile kohane ja neid äärestasid lillepotid.

Linda Apartment

Lindal on seljas Mõmmi Melani jakk, mille leiad SIIT. Ning jaki all kannab Linda Jänku Jasmiini kleiti, mille leiad SIIT.

Majad väljast olid Cascais enamasti valged või ühevärvilised, kuid neid kaunistasid tihti ilusad värvilised uksed ja rippuvad lilled. Keraamiliste plaatidega kaetud välisseinu nii palju ei kohanud, kui hiljem Lissabonis. Cascais meie põhiline tegevus ongi jalutamine ja ümbruse nautimine. Kuna ilm oli mõnus mahe, siis oli lausa lust jalutada mööda promenaadi ja vaadata merd või rannajoont ääristavaid maju.

Linda naabermaja ees

Siin seisab Linda meie apartmenti naabermaja ees. Tegemist oli päris omapärase ja ilusa majaga, kuid pildile tervet maja ei olnud muidugi võimalik saada. Samuti oli väga raske Lindat pildile saada. Mina oleksin tahtnud pildistada Lindat vist iga teise maja ja ukse ees, sest need olid kõik nii ilusad. Kahjuks see vist jäigi ainukeseks ukseks, mille ees ma terve reisi jooksul Lindast pildi sain ja sedagi mitte nii väga õnnestunult :D.

Järgmises blogipostitusel juba räägin, mis me Cascais nägime ja mida edasi tegime ;).