Uued tooted

Kleit Jänku Jete

Lendleva seljatagusega Jänku Jete kleit - haldjalikult maagiline ja...

29,90 €
    Kott Jänku Jete

Imearmas jänku kõrvadega kott väikestele piigadele.

18,90 €
    Vest Mereröövel

Mereröövlite mustriga helesinisest puuvillasest kangast mugav kapuutsiga...

34,90 €
    Naiste kleit Paula ja Paulita

Tõeliselt armas, mugav ja stiilne dressikleit ägedatele naistele.

69,90 €

Kategooriad

Viimased blogipostitused

• Jänkud selga munadepühaks :)

Käes ongi lihavõttepühade nädal. Lastele tähendab see eelkõige munade värvimist, nendega koksimist ja pärast ära söömist. Heal juhul ka mõnda...
  • Klaara ja Linda lõbus pidu sõprade seltsis!

Klaara ja Linda on meil pisikesed sõbrannad alates sünnist. Kuna neil on märtsikuus järjestikustel päevadel sünnipäevad ja paljud väikesed sõbrad...
  • Linda seikleb Portugalis. Lissabon vol 2

• Klaara seikleb: autoga Pulasse 2

Jep, teine autoreis tuleb enne esimest :). Nimelt ei ole ma jõudnud veel eelmisest korrast postitust valmis kirjutada. Sel korral oli meie teekond...
  • Iti - meie suur särasilmne fänn

Iti on üks armas, vahva ja lõbus suurte kristallselgete silmadega piiga. Tema Lulukidsi riiete kollektsioon on tohutu, seda nähes muutuks vist pea...

hiljutised kommentaarid

Kommenaarid puuduvad

Linda seikleb Portugalis. Lissabon vol 2

Portugalis käigust on nüüd juba jupp aega möödas, aga kuna blogi jäi lõpetamata, siis mõtlesin, et võtan ikka ennast kätte ja kirjutan edasi. Selles Linda Portugali seikluste blogipostituses võib lugeda, mis me veel Lissabonis tegime ja nägime.

ÜLE JÕE

Ühel päeval otsustasime sõita üle Tejo jõe. Jalutasime oma künka otsas alla ja mööda kallast Cais do Sodré praami sadamasse. Jalutus oli päris meeldiv, kuna üldse ei sadanud vihma, mis oli mõnus vaheldus :D. Üle jõe sõita on väga lihtne, peab lihtsalt vaatama, et oled õige praami peatuses. Sõidab neid samuti küllaltki tihedalt. Sõitsime praamiga Cacilhas'esse. Olime valmis tundidepikkuseks avastusretkeks, kuid selgus, et seal põhiliselt on vaid üks tänav. Jalutasime siis mööda seda paar korda edasi-tagasi. Paljud poekesed ja restoranid olid suletud, usutavasti on nad avatud vaid siis, kui on suurem turistihooaeg. Peale seda läksime ja istusime veel natuke sadamas ja vaatasime Lissaboni. Tänav oli juba läbi jalutatud korduvalt, aga lõunasöögiks oli ikka veel vara. Iseenesest on see tore. Meie reisid on tihti sellised tormamised, et võimalikult palju ikka teha ja näha. Tegelikult võiks rohkem ju niisama olla ja Lissaboni hõngu sisse tõmmata ja no rohkem saaks vist nii puhata ka.

Cacilhas

Kolme ja poole aastasega on muidugi ühe koha peal püsimine ka paras väljakutse. Nii, et päris puhkamiseks seda istumist ikka nimetada ei saa. Peale "aktiivset istumist" õnnetus lõpuks sööma minna. Valisime välja ühe kalarestorani, eks 80% söögikohtadest kindlasti olidki just kala restoranid. Lõuna oli kindlasti see, miks tasus ära siia praamiga sõitmise. Oli aru saada, et see koht ei olnud kindlasti turistikas (vähemalt sellel aastaajal) ja täis portugallastest töömehi. Tellisime siis kokku igasuguseid kalu ja mereande ja muidugi ikka veini ka. Kala ja mereannid olid väga-väga head. Valge maja vein küll selline kangemapoolne ja olime peale lõunasööki mõlemad veidi vindised, mida tavaliselt ikka lõuna kõrvaseks võetava veiniga ei juhtu :D. Arve oli ka nii väike, et olime meeldivalt üllatunud.

KUNINGAS KRISTUSE KUJU ja PUNANE SILD

Tuju veinist rõõmus, otsustasime seigelda siinpool kallast edasi ja sõita bussiga Kuningas Kristuse kuju vaatama. See osutus jällegi väga lihtsaks, tuli lihtsalt sealt samast sadamast hüpata number 101 bussi peale. Bussiga sõites selgus, et mõni tänav oli Cacilhases veel, kuid ega neis midagi eriti vaadata ei olnud. Veidi aja pärast olimegi juba Kuningas Kristuse kuju juures. Selle katoliku monumendi ehitamiseks saadi inspiratsiooni maailma kõige kuulsaimast Lunastaja Kristuse kujust Brasiilias.

Kuningas Kristus

Mis mulle meeldis seda monumenti külastades oli see, et seal oli väga avar ja vähe rahvast. Seega oli mõnus ringi jalutada. Jalutamist raskendas veidi tõsiasi, et monument asub päris kõrgel ja lagedas kohas - tugevad tuulepoisid olid meie ustavad kaaslased. Mõnumendi jalamil asub park, kust avaneb ka ilus vaade Lissabonile. Selle postituse esikpilt on tehtud just seal, taustaks Lissabon ja 25 Aprilli punane sild. See sild meenutab väga San Francisco Kuldset silda, mis ei ole ka imeks pandav, sest sama seltskond, kes konstrueeris San Francisco silla, konstrueeris ka Lissaboni silla. Veel võimsam vaade avaneb muidugi, kui sõita liftiga ülesse ja vaadata sama vaadet ülemiselt platvormilt.

Kuningas Kristus 2

LxFACTORY

Siis kui olime tuulepoistest isu täis saanud, võtsime takso ja suundusime üle punase silla LxFactory'sse. Seda võib võrrelda meie Telliskivi loomelinnakuga. Samuti on aluseks vanad tehasehooned. Täis pisikesi poode, restorane ja baare. Kuna kõhud olid endiselt lõunastest kalamägedest täis, siis piirdusime siin vaid poodlemise ja ringi jalutamisega. Kõige põnevam oli vist isegi Lindal. Seinu kattis huvitav kunst ja poodides müüdi just tema jaoks kõige põnevamat träni. Loodan, et LxFactory areneb veelgi ja aastate pärast on linnak juba veelgi suurem, potentsiaali ja arenguruumi selleks on.

LxFactory 1

LxFactory 2

LxFactory3

Enim meeldis Lindale, et LxFactory oli täis koeri, kes olid paitamise altid ja kui parasjagu ühtegi päris koera pildil ei olnud, siis võis minna ja niikaua patsutada koerte kujusid. Vahva oli ka pisike miniatuurne Lissaboni tramm. Lissaboni uuesti külastades läheksin ma kindlasti LCFactorysse uuesti, et vaadata mis seal muutunud on ja kindlasti teeksin seda tühja kõhuga :D.

LxFactory 4

Lindal oli seljas Jänku Jasmiin püksid, mille leiad SIIT ning Jänku Jasmiin kleit, mille leiad SIIT. Soojema jope all oli meie Hirvekeste jope, mille leiad SIIT. Kuna Linda ilma kleidita tihti kodust lahkuma ei ole nõus ja ilm tihti retuuse või sukapükse ei soosi, siis peame kasutama ilmale võibolla kergelt harjumatu dressipüksi-kleidi kombot :D.

See ei ole veel viimane Lissaboni blogi, üks postitus on veel tulemas ;).